Excellence Skin

VEELGESTELDE VRAGEN

BEREIKBAARHEID

Ja zeker, we hebben 2 parkeerplaatsen voor de deur en als deze bezet zijn kun je gratis parkeren aan de openbare parkeergelegenheid aan de zijkant van de straat op nog geen minuut lopen.

BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij Excellence Skin is het mogelijk om in 2, 3 of 4 termijnen te betalen. 

Het is zeker mogelijk om contant te betalen in onze salon. Graag vragen wij van u om zo gepast mogelijk te betalen. 

AFSPRAKEN

De makkelijkste optie is om via onze website een afspraak te maken (zie button ‘BOEK NU!’). U kunt uiteraard ook telefonisch, of via Whatsapp, SMS en mail een afspraak maken. Voor alle afspraken die gemaakt worden geldt dat ze pas geldig zijn na het ontvangen van een bevestiging.

Wij werken op afspraak omdat we tijdens de behandeling onze klanten zo min mogelijk willen storen en onze volle aandacht willen geven.

U kunt tot 48 uur voor uw afspraak telefonisch of via Whatsapp, mail of SMS annuleren. Als u online geboekt heeft, kunt u gemakkelijk zelf de afspraak annuleren of verzetten via de link in de bevestegingsmail van uw afspraak. 

Indien je meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, zijn wij helaas genoodzaakt de verloren tijd in te korten op de behandeling. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd kunnen wij de afspraak annuleren en de kosten van de behandeling bij je in rekening te brengen. Ook hierbij brengen wij 100% van de kosten in rekening.

Wanneer u een afspraak maakt wordt er verwacht dat u op de geplande datum en tijd komt. Wij maken hiervoor tijd vrij in onze agenda en moeten soms andere klanten op een wachtlijst plaatsen omdat er geen plaats is.

Wanneer u niet komt opdagen voor uw afspraak wordt de No Show in rekening gebracht, dat is 100% van de behandelingskosten. 

Het is niet toegestaan om kind(eren) mee te brengen naar uw afspraak. Dit vanwege kostbare producten en apparatuur binnen kinderhandbereik. Daarnaast beschikken wij niet over een kinderopvang en kunnen wij ons niet professioneel focussen op u als klant als er kinderen in de praktijk aanwezig zijn. Denk er ook aan dat het storend kan zijn voor andere klanten. 

VRAGEN OVER HUIDBEHANDELINGEN

Nee hoor, dat is geen enkel probleem. We kunnen dan eerst een intake gesprek en een huidanalyse inplannen en samen de mogelijkheden bespreken.

Wij doen eerst een huidanalyse en bespreken mogelijke allergische reacties. Ook is het bij een aantal behandelingen mogelijk om een allergie test te doen voor de behandeling.

Als je een gezichtsbehandeling krijgt is het het makkelijkst als je zonder make-up naar de salon gaat. Dit gaat er toch weer af! 

Kunnen wij ergens mee helpen?